štvrtok 14. apríla 2016

Lienka v kríze

V poslednej dobe trpím smutným nedostatkom inšpirácie. Zážitkov je stále požehnane, ale akosi ťažko sa mi formulujú vety. A všetky situácie, ktoré sa mi zdali zaujímavé ešte v hlave zrazu strácajú náboj, keď sú napísané.

Hoci inokedy som večný optimista a klbko nervóznej energie, mám pocit že umieram. Totiž, zbadala som dnešný dátum a uvedomila som si krutú realitu... plnou silou.

Ako som sa doteraz učila na anatómiu čo najpovrchnejšie minimum z minima dva dni pred testom. A ako si z toho vôbec nič nepamätám. Ako som ešte stále nezačala s histológiou. Tam si ani nemám čo pamätať. Haha.

Strašne ma unavuje cítiť sa oproti ostatným ako idiot. A rozmýšľať, či si to myslia tiež. A ak áno, vedieť, že si za to môžem akurát sama. Lebo som lenivé prasa. 

Viete čo je najhoršie? Ani tak sa mi nechce učiť. Lebo mám pocit, že už je neskoro.

A zasa mi niekto na kuchynke ukradol pekáč.

18 komentárov:

  1. Klídek. Taky si přijdu jako debil, všichni se už učej tři týdny nebo měsíc a já začala včera. Uklidňuju se tim, že existujou lidi, co se to dokážou naučit za krátkou dobu. A taky že mězi ně patřim. :) Drž se.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplně v klidu, vždyť je to jen škola,stresovat se mužem před zkouškou :)) A navíc to všechno dáme!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto to chápu! Taky jedu minimum z minima, taky dva dni před testem. Už nemám ani sílu ponocovat, vždyť ta hodina dvě po půlnoci už to stejně nezachrání..:D Můj poslední výkon - PNS za dva dny (v podstatě večery), to nechceš..
    Hlavní je se dobře vyspat, dobře najíst (i když někdy to před zkouškou prostě nejde no, chápu) a usmívat se.. :D Doufám, že to bude fungovat i na anatomii..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Klid, já se učím průběžně a stejně mám horší výsledky jak ty... :D a všichni okolo :D
    Dej si oříškové latté a klid ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento semester máš o trochu horšie výsledky... Uvidíme na skúške kto ako makal. :D
      Každopádne si zlatá.

      Odstrániť
  5. Lienko, klid, kočko. Ty na to máš. Já se učím jak magor pořád a včerejší PNS jsem tak po... no, škoda mluvit. Ani přečíst tu učebnici znovu by mi nepomohlo. Cítím, že první Déčko je na cestě :D E.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U teba, kdeže. :D
      Drž sa Evi, mne už je dnes lepšie.

      Odstrániť
  6. Ale ne, není pozdě, ještě nekvetou kaštany tak kliiiid :) Já mám v pondělí zkoušku a začínám dneska. Všechno se dá, uvidíš, že to půjde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To že ty si v piatom ročníku a až tak to nehrotíš ma drží pri živote! :D

      Odstrániť
    2. To že ty si v piatom ročníku a až tak to nehrotíš ma drží pri živote! :D

      Odstrániť
    3. Hele, nakonec z toho ještě vyjdeme líp než ti, co se moc šprtají, vsaď se :D

      Odstrániť
  7. Musím povedať, že sa trochu hanbím za svoj výbuch sebaľútosti, a chvíľu som rozmýšľala, že tento článok vymažem. Nakoniec som si povedala, že predsa dokumentuje moju cestu na medicíne a toto k tomu proste patrí. Každopádne vám ďakujem kočky, veľmi ste ma povzbudili.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Musím povedať, že sa trochu hanbím za svoj výbuch sebaľútosti, a chvíľu som rozmýšľala, že tento článok vymažem. Nakoniec som si povedala, že predsa dokumentuje moju cestu na medicíne a toto k tomu proste patrí. Každopádne vám ďakujem kočky, veľmi ste ma povzbudili.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podla mna debil urcite nie si! Ked si sa dostala na medicínu je uz nieco preco môžeš chodit so zvýšeným egom. Dokopeš to dokonca ja ti verím, a my tuná ti hocikedy povieme pekne slova ako to so svojim humorom dáš. Neboj ja som tiež včera chytila opušťaky ked som si čítala sylabus na prijmacky z BIO -body ktoré som uz mala vediet a jeeeeb zabudla som to, teda aspon mam ten pocit. A ja ze fasa mesiac pred prijmackami stíham vsetko.

      Keep calm.

      Odstrániť