utorok 13. septembra 2016

Novinka na poli českej medicíny!


Ahoj detiiii! Sľubujem že čoskoro bude nový článok v ktorom aj vysvetlím, prečo som sa tak dlho neozývala. :))
Každopádne teraz chcem poprosiť o pomoc všetkých čitateľov aj súputníkov blogerov. Kamarátka založila fb stránku, o ktorej cítim, že na poli českej medicíny veľmi chýba, a to je samozrejme PŘIZNÁNÍ MEDIKŮ! Veľmi dúfam a verím, že mi ju pekne pomôžete spropagovať a samozrejme budete lajkovať ako blázniví. Neuveriteľne sa teším, čo za priznania spoločne popíšeme. Anonymne, samozrejme.

Prikladám link a zároveň sa tak trochu ospravedlňujem za zavádzajúci titul článku, nemohla som si pomôcť. :D 

4 komentáre:

  1. Ja vám tam s radosťou dám lajk, pretože si rada čítam priznania akýchkoľvek študentov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto nedá rád... Teda dúfam.
      Každý si rád prečíta že ostatní podvádzajú viac, majú väčší crush na asistentov a sú rovnako zúfalí. :D
      ďakujeme

      Odstrániť
  2. Keby som chcela vidieť reklamy, vypnem si Adblock.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za celú existenciu blogu raz spropagujem vtipnú stránku zameranú na medikov a už je zle. Pekný deň, drahá.

      Odstrániť